Troubleshooting
V DV360 máte několik možností, jak si ověřit zda se vaše kampaň rozběhla a případně i zjistit, jak se jí daří plnit stanovené cíle.
První možností jsou boxy u přehledu Advertisers, které ukazují zda u některého Advertisera nedochází k podčerpávání/přečerpávání rozpočtů.
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image.png)
Po rozkliknutí vybraného Advertisera se dostanete na přehled kampaní, které jsou pod Advertiserem založené. V přehledu Insertion orders si můžete prohlédnout boxy s přehledem čerpání po dnech a také to, jak se IOs daří plnit zadaný cíl.
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image-1-1024x382.png)
Po dalším prokliknutí, tentokrát na přehled Line items založených pod vybranou Insertion order, se objeví boxy ilustrující denní čerpání rozpočtu, plnění zadaného cíle na úrovni IO a také důvody, proč nevyhráváte v aukcích.
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image-2-1024x285.png)
Po rozkliknutí vybrané Line item je po pravé straně k náhledu info box s možný zásahem s aktuálním nastavením. Tedy pokud nastavujete novou Line item, můžete se rovnou přesvědčit zda máte funkční privátní deal a nebo aktivní datový segment.
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image-3.png)
Jako poslední máte v DV360 k dispozici Troubleshooting nástroj u každé Line item, kde můžete zjistit, proč nenakupujete zobrazení nebo proč nakupujete málo zobrazení – dle zjištění můžete situaci napravit.
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image-4-1024x934.png)
![](https://rtb.seznam.cz/wp-content/uploads/2022/01/image-5-1024x916.png)