Campaign

Přes proklik Advertiserem se dostanete na prázdnou stránku, kde máte na výběr ze založení kampaně nebo rovnou Insertion order. 

Pokud ve své kampani budete využívat vícero typů formátů např. YT kampaň a standard banner kampaň, doporučujeme, primárně kvůli ohlídání distribuce frekvence, využít nastavení Campaign, pod kterou si následně jak pro YT kampaň, tak i display kampaň založíte vlastní Insertion ordery. 

Při založení kampaně zadejte název, zvolte stav – aktivní/zapausovaná, zadejte jaký má být cíl kampaně, hlavní metrika, typ formátů, které v kampani budete využívat, jaký je celkový plánovaný rozpočet a datum trvání kampaně. 

Cíl kampaně: 

  • zvýšení povědomí o značce nebo produktu 
  • generování online akcí nebo návštěv webu 
  • generování objednávek/nákupů offline nebo v kamenných obchodech
  • generování stáhnutí mobilních aplikací nebo interakcí s aplikací 

Hlavní metriky: 

  • CPM
  • CPC
  • CPA
  • CTR
  • Viewable %
  • CPV
  • CPIAVC
  • jiné 

Typ kreativy: 

  • display
  • video
  • audio 

Zadání cíle, hlavní metriky a typu kreativy na této úrovni je čistě informativní – nastavení neovlivňují výdej reklamy. 

Jako další si můžete na úrovni kreativy nastavit frekvenci, která se následně bude vydávat napříč všemi IOs, které pod Kampaní založíte. 

Frekvenci můžete omezit na celé trvání kampaně, na měsíc, týden, den, hodinu či minutu. 

Dále pak můžete nastavit Inventory source, tedy kde se mají všechna cílení nakupovat, demografické cílení, lokaci, jazyk prohlížeče, brand safety prvky a prostředí, kde se nakoupená reklama má vydávat. 

Vše, co nastavíte na úrovni kampaně se následně propíše do všech Insertion orders, které pod kampaní založíte. Proto doporučujeme na úrovni kampaně nastavit jen ta omezení, která chcete, aby se propsala na všechny nižší úrovně. Pravděpodobně půjde o lokaci, brand safety prvky a prostředí, kde se má reklama zobrazovat.