My Inventory

Pokud ve své kampani budete chtít využívat privátní dealy od Seznamu, je potřeba si je nejdříve vytvořit/přijmout. To uděláte v sekci Inventory – My Inventory. 

Přes tlačítko New – New non-guaranteed inventory si vytvoříte Seznam privátní deal. Tady je potřeba si uvědomit, že privátní dealy, které vám v Seznamu dáváme k dispozici, nejsou nikdy garantovány objemem, proto deal vytváříte pomocí Non-guaranteed inventory tlačítka.

Při zakládání nového privátního dealu si deal pojmenujte, vložte deal identifikátor, který jste obdrželi od svého Seznam RTB konzultanta. Dále zadejte Exchange, přes kterou se prostor nakupuje – v případě Seznam standard bannerů se jedná o Exchange Xandr, v případě branding formátu se jedná o Exchange PubMatic. Jako další můžete vložit název prodejce prostoru. Pokračujte specifikací ohledně typu formátu, který se přes deal má nakupovat a k tomu vyspecifikujte konkrétní typ kreativy. Zadejte, zda se jedná o deal s fixní cenou nebo s askovou cenou (o doporučeném využití fix/ask dealu se můžete více dočíst zde …) a dle toho zadejte výši CPM. Jako poslední zadejte datum, od kdy má být deal aktivní. 

U nastavení dealu je třeba zmínit, že nejdůležitější informací je zde deal identifikátor – zbytek je nastavený v SSP poskytovatele prostoru.