Order
Založením nové Campaign v DSP Adform se automaticky vytvoří Ordera, která zdědí název kampaně. Pokud chcete název Ordery nebo její nastavení změnit, klikněte na tři tečky vpravo vedle názvu Ordery a poté na tlačítko edit.
Každá Order obsahuje informace o:
- Názvu kampaně.
- Timingu kampaně.
- Rozpočtu kampaně a rychlosti jeho čerpání (Evenly, Ahead, Asap).
- Frekvenci.
Všechna tato pole jsou pochopitelně editovatelná.
Pacing rozpočtu – rychlost čerpání budgetu
Rychlost čerpání rozpočtu pak může být nastavena trojím způsobem:
- Evenly – rovnoměrné čerpání
- Ahead – systém se pokusí každý den utratit 120 % průměrného cíle denních výdajů
- Asap – systém vyčerpá budget co nejrychleji to jde
S ASAP čerpáním je nutné pracovat obezřetně
Pamatujte na to, že u nastavení čerpání rozpočtu „co nejrychleji to jde” musíte být velmi opatrní na to, jakým způsobem ho používáte. V případě, že máte nastavený celkový rozpočet a cílové publikum je široké, pak se může stát, že se přidělený rozpočet utratí v řádu několika hodin. V tomto případě doporučujeme pracovat spíše s rozpočtem na denní bázi.
Pro založení dalších Orders:
- Další Orderu založíte kliknutím na modré tlačítko create a následným výběrem “Order”.
2. Následně zvolte příslušného Advertisora a Campaign.
3. Vyplňte název, timing a budget. Způsob nastavení rozpočtu je identický s kampaňovou úrovní.
4. Nastavení uložte.