Campaign

Hierarchická struktura (jinak také kampaňová hierarchie) v DSP Adform se skládá ze 3 základních úrovní – Campaign, Order a Line item.

  1. Nejvyšším stupněm této struktury je Campaign. Ta slouží především k zaštítění rozpočtu, načasování délky trvání kampaně a dalšímu základnímu nastavení.
  2. Nižší úrovní je pak Order. Umožňuje Campaign dále dělit a představit si ji můžete jako kampaň v Skliku (např. Retargeting a Akvizice). Pro Order tak můžete nastavit specifický timing, budget a lze pomocí nich korigovat dlouhodobé kampaně nebo kampaně s různými typy médii. O jejím podrobnějším nastavení se dozvíte více pod záložkou „nastavení Order“. 
  3. Line items jsou pak nejnižší úrovní kampaně. Připodobnit bychom je mohli k reklamním sestavám v Skliku. O jejím podrobnějším nastavení se dozvíte více pod záložkou „nastavení Line items“.

Jak nastavit novou Campaign:

  1. Z nabídky vlevo rozrolujte sekci Campaigns 
  2. Vyberte možnost Campaign
  3. Vlevo nahoře vytvořte kampaň proklikem na modré tlačítko Create. Rozroluje se více možností, vyberte znovu Campaign. 
  4. Vyberte příslušného Advertisera, pod kterým chcete vytvořit Campaign a vpravo dole zvolte Create
  5. Vyplňte název kampaně.
  6. Vyberte Managera a Co-Managera.
  7. Vyberte typ kampaně Programmatic.
  8. Nastavte měnu.
  9. Nastavte časové období.
  10. Nastavte Budget na kampaň do pole Programmatic budget. Máte na výběr z denního čerpání nebo můžete nastavit rozpočet celkový. 
  11. V sekci Frequency Capping můžete nastavit maximální frekvenci, kterou má být uživateli reklama zobrazována, nebo ji můžete poté doplnit až na úrovni Order nebo Line Item. Nastavení se přebírá hierarchicky.
  12. Vše Uložte.

Na úrovni Campaign není příliš vhodné zadávat jiný Pacing, tedy rychlost čerpání budgetu, než Evenly. S Pacingem pracujeme nejlépe až na úrovni Line Item nebo případně Order

Rozpočet na úrovni kampaně stanovuje maximální cíl pro všechny řádové položky (Ordery a Line items), a tudíž by nikdy neměl být překročen. Na nižších úrovních tak může být v součtu nastaven rozpočet vyšší, systém ale vyčerpá maximálně částku, kterou vyplníte v Campaign.

Programatic Budget

Conversion Attribution