Cílení a data
U cílené reklamy je obchodní sdělení zaměřeno na specifickou (cílovou) skupinu zákazníků. Ta může být definována na základě různých charakteristických rysů jako pohlaví, věk nebo životní styl, ale také například chováním lidí na webu klienta.
V RTB dokážeme všechny tyto informace změřit a smysluplně využít.
Chytré využití kampaňových dat
Kampaňová data jsou nedílnou součástí RTB ekosystému a pomáhají pracovat se všemi potenciálními zákazníky, kteří byli dané kampani vystaveni. V RTB je pak můžeme využít k dalšímu cílení.
Cílení na míru s daty od Seznamu
Cílená reklama RTB využívá všechny dostupné zdroje dat, které má Seznam k dispozici. Podle toho pak dokážeme vytvářet cílení na míru, které kombinuje všechny dostupné zdroje (vyhledávání, aktivita na tematicky zaměřených službách nebo behaviorální cílení).
Chcete vědět více o cílené reklamě?
K nejžádanějším publikům pro cílenou reklamu z oblasti B2B, auto-moto, bydlení, lifestyle a finance vznikly dokumenty níže, jejichž cílem je odpovědět na nejčastější otázky, které inzerenti při poptání cílené reklamy mají.