Jak cílit  v B2B sféře

Cílovou skupinu tvoří z větší části muži, kteří jsou ve věku od 40 let výše. Projevují zájem o aktuální informace z finančního dění, což odhadujeme na základě čtení denního tisku či sledování zpráv.

V tomto segmentu se výrazně překrývá zájem o témata z oblasti zahraničních nemovitostí, což by mohlo vypovídat o možných investicích nebo dlouhodobějším pobytu v zahraničí, které vyžaduje pronájem nemovitosti. Tato skupina osob s největší pravděpodobností vlastní auto, o které se velmi dobře stará.

Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 2 miliony uživatelů.

Publika v DMP, která tvoří danou oblast:

  • Email Profi: cookies uživatelů registrovaných v naší Klientské zóně
  • Podnikání: behaviorální segment tvořený dlouhodobým zájmem o podnikání
  • Podnikatelé business vertikála: častá návštěvnost partnerských webů tematicky zaměřených na podnikání
  • Drobný podnikatel: častá návštěvnost webů pro začínající podnikatele jako dotace či legislativa
  • Profily Firmy.cz: cookies uživatelů registrovaaných ve službě Firmy.cz
  • Pořady o byznysu: cookies, které pravidelně sledují pořady na Televizi Seznam stematikou zaměřenou na podnikání a byznys
  • Zprávy: 64 %
  • Ekonomické a finanční zpravodajství: 62 %
  • Muži: 50 %
  • Zahraniční nemovitosti: 46 %
  • Bulvár: 40 %
  • Časopisy: 40 %
  • Motoristické sporty: 35 %
  • Lékařská péče: 33 %
  • Investičních produktů
  • Auto-moto produktů
  • Produkty doplňků stravy a lékařské péče
  • Dražších dovolených
  • Produktů vyžadující určitou míru intelektu

Chci pomoc s cílenou reklamou

  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.