Zájmy nadšenců o bydlení

Skupinu tvoří muži i ženy zhruba ve stejném poměru, kteří jsou ve věku od 18 do 29 let. Oblasti, o které se vedle bydlení zajímají, jsou především Zprávy a Ekonomické a finanční zpravodajství.


Kombinace těchto zájmů značí, že mají široký přehled o aktuálním dění z domova i ze zahraničí, ale také ze světa podnikání a ekonomiky. Kromě toho se rádi informují i z dalších médií, jako je bulvár a časopisy. U časopisů bude převažovat tématika bydlení. Souběžně s výše zmíněnými tématy se zajímají i o nemovitosti v zahraničí.

Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 5 milionů uživatelů.

Publika v DMP, která tvoří danou oblast:

  • Analýza chování uživatelů se zájmem o bydlení: zaměřené na pořizování různých typů nemovitostí, způsoby jejich financování a další služby spojené s bydlením
  • Nákupní úmysly v oblasti bydlení: týkají se domácích spotřebičů, vybavení do domácností a služeb spojených s bydlením
  • Vertikála: dlouhodobý a frekventovaný zájem o weby s tématikou bydlení a vybavení domácnosti
  • Pořady o bydlení a domácnosti: uživatelé sledující pořady o bydlení a domácnosti na TV Seznam
  • Zprávy zájem: 65 %
  • Zahraniční nemovitosti: 60 %
  • Věk 18–39 let: 50 %
  • Muži: 50 %
  • Ženy: 40 %
  • Bulvár zájem: 40 %
  • Ekonomické a finanční zpravodajství: 40 %
  • Časopisy: 40 %
  • Produktů pro domy a bydlení
  • Elektro spotřebičů
  • Finančních služeb
  • Internetových služeb
  • Pojišťovacích služeb
  • Produktů pro stavebnictví
  • Energetických služeb

Chci pomoc s cílenou reklamou

  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.