Zájmy a preference z auto-moto

O auta a motocykly se nejčastěji zajímají muži. Kromě toho se také zajímají o Zprávy a Ekonomické a finanční zpravodajství. Zájem o kombinaci těchto oblastí značí, že mají široké povědomí nejen o aktuálním dění, ale i dění ze světa ekonomiky a podnikání.

 Zájem se projevuje i u dalších druhů médií jako třeba bulvár nebo časopisy. V případě časopisů preferují právě auto-moto magazíny. Velký zájem se objevuje i v oblastech „Hokej“ a „Sázkové kanceláře“, což poukazuje, že cílová skupina mužů má ráda sport.

Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 6 milionů uživatelů.

Publika v DMP, která tvoří danou oblast:

  • Analýza chování uživatelů z oblasti auto-moto: rozdělené podle zaměření na jednotlivé typy automobilů, např. rodinná auta, sportovní vozy, city cars, kamiony, motocykly, SUV, elektromobily
  • Nákupní úmysly v oblasti auto-moto: týká se automobilů rozdělených podle typu a značek, auto-moto služeb, náhradních dílů a autodoplňků
  • Vertikála auto-moto: dlouhodobý a frekventovaný zájem o auto-moto weby
  • Auto-moto pořady: uživatelé sledující motoristické pořady na TV Seznam
  • Muži: 60 %
  • Zprávy: 60 %
  • Ekonomické a finanční zpravodajství: 40 %
  • Časopisy: 40 %
  • Bulvár: 40 %
  • Hokej: 35 %
  • Sázkové kanceláře: 30 %
  • Auto-moto produktů
  • Auto-moto služeb
  • Finančních služeb
  • Pojišťovacích služeb

Chci pomoc s cílenou reklamou

  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.