Kdo jsou milovníci lifestylu?

Skupinu se zájmem o životní styl a módu tvoří muži i ženy zhruba ve stejném poměru. Jsou charakterističtí tím, že pečují o svůj vzhled i zdraví, což dokládají nákupy za kvalitní potraviny. Zajímají se také o vaření a zdravé stravování. Častěji navštěvují lékaře, zejména služby kosmetického rázu, jako je dentální hygiena nebo plastická chirurgie.

Tato skupina lidí mimo jiné výrazně inklinuje ke kulturnímu životu. Můžeme u nich proto pozorovat vztah mezi módou a možností předvést své fashion kousky na veřejnosti. Uživatelé si zároveň drží přehled o aktuálním dění ve světě, zejména v oblasti printu. Nakupují lifestylové časopisy a sledují dění okolo sebe (především z bulvárních plátků). Kromě toho rádi cestují, což dokazují data ze služeb sdílené ekonomiky – Booking, Airbnb.

Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 1 milion uživatelů.

Publika v DMP, která tvoří danou oblast:

  • Analýza chování uživatelů se zájmem o módu
  • Zájem o koupi módních doplňků:  rozdělení na pánské, dámské a dětské
  • Vertikála lifestyle: dlouhodobý a frekventovaný zájem o módní weby
  • Pořady o módě: publikum konzumující videoobsah módních pořadů na portálu Televizeseznam.cz
  • Bulvár: 53 %
  • Zahraniční nemovitosti: 50 %
  • Časopisy: 46 %
  • Vaření a recepty: 44 %
  • Lékařská péče: 40 %
  • Seznamky: 37 %
  • Potraviny: 35 %
  • Filmy: 33 %
  • Prodejce módních značek
  • Prodejce šperků
  • Prodejce předplacených prémiových služeb
  • Prodejce potravin zdravého stravování – bio produktů
  • Trendových produktů
  • Kulturních akcí

Chci pomoc s cílenou reklamou

  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.