Co vlastně je RTB?

Jde o automatizovaný nákup reklamy na internetu pomocí aukce v reálném čase a s možností cílit na konkrétní publikum. Díky pokročilému cílení lze reklamu zobrazit jen těm lidem, které může skutečně oslovit. Například pejskařům ukáže nabídku krmiva pro jejich mazlíčky a sportovním nadšencům zase běžecké boty.

Proč využívat RTB

Máte nad vším kontrolu

S RTB máte detailní statistiky vždy po ruce. Reklamní kampaň můžete kdykoliv spustit či pozastavit a optimalizovat tak, aby plnila vaše cíle.

Kampaň napříč zařízeními

Díky technologii cross device oslovíte konkrétního uživatele napříč všemi zařízeními, které využívá. Díky omezení počtu zobrazení reklamy na jednoho uživatele navíc zvýšíte efektivitu kampaně.

Pokročilé cílení

Využívejte cílení efektivně a zobrazujte reklamu pouze relevantním uživatelům. Umíme pracovat i se stávajícími zákazníky. Díky technologii Look-a-like najdeme ty, kteří jsou podobní vašim zákazníkům a kde je největší pravděpodobnost, že u vás nakoupí.

Optimální frekvence

Neplýtvejte penězi na lidi, kteří na reklamu nereagují. V RTB můžete jednoduše nastavit, kolikrát chcete uživateli reklamu zobrazit.

Příběh prodává

Využít můžete hned několik kombinací kreativ. V úvodním videu například představíte zákazníkům svůj nový produkt. Těm, které video zaujalo, pak představíte produkt blíže. Nakonec je pomocí jednoduchého banneru vyzvete k akci.

Retargeting

Zákazník vložil zboží do košíku, ale stále nenakoupil? Můžete ho oslovit znovu s akční nabídkou, dokud svou objednávku nedokončí.