Případové studie Seznam Brand Lift
Jak změřit výsledky vašich brandových kampaní? Podívejte se, co dokáže nástroj Seznam Brand Lift.
Od myslivce k gentlemanům. Jak pomáháme měnit vnímání značky Stará žitná myslivecká
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Jak formát Seznam Talks nastartoval brand rodinné pražírny kávy
Nový reklamní formát Seznam Talks se hodí pro značky, které chtějí být vidět. V nativním článku na byznysové téma mohou komunikovat svoje úspěchy či příběh, komentovat trendy ve svém oboru nebo CCC. Přečtěte si, jak jsme spolupráci Seznam Brand Studia a značky kávy Father’s odstartovali úspěšnou kampaní, která razantně pohnula se znalostí i vnímáním značky.
Jak jsme české turisty nalákali na lyže i na zážitky do Rakouska
Rakousko je skvělou destinací jak pro milovníky dobrodružství, tak pro lyžaře. S Rakouskou národní turistickou centrálou jsme českým cestovatelům připomněli, jak krásná sousední země je. Na začátku kampaně jsme totiž změřili, že jen 25 % Čechů vnímá Rakousko jako svoji nejoblíbenější destinaci pro zimní dovolenou. A to jsme se rozhodli změnit.
Jak kvalitně budovat a měřit značku s RTB a Seznam Brand Lift?
V dnešním online světě, kdy se neustále setkáváme s velkým množstvím reklam, je důležité připomínat se uživatelům a pravidelně měřit povědomí o značce. V rámci RTB kampaně jsme vsadili na koncept dvoufázového oslovení uživatelů za pomoci využití kampaňových dat. Tato strategie nám pomohla zvýšit frekvenci zásahu a spolu s tím i budovat povědomí o značce Konopný táta ve zvolených cílových skupinách.
Jak jsme Čechy seznámili s investováním do zlata a zvýšili povědomí o značce Golden Gate
Češi měli ještě v loňském roce na bankovních účtech rekordně vysoké úspory, které si vytvořili během období pandemie. Přestože si lidé uvědomovali, jak jejich úspory ohrožuje inflace, téměř polovina z nich neměla v plánu své peníze ochránit. Na to reagovala společnost Golden Gate, která nás oslovila s prosbou o pomoc.
Umíme změřit dopad audioreklamy. Jak to děláme?
O tom, že se vyplatí audioformáty zahrnout do vašich mediamixů, po našem posledním článku snad už nepochybujete. Teď vám představíme další důvod, proč má smysl do audioreklamy investovat. V Seznamu totiž dokážeme měřit, jaký audioreklama od Seznamu na posluchače měla dopad.
Energie ze slunce a zeleň na střeše aneb Jak jsme Českou spořitelnu spojili s udržitelným bydlením
Rostoucí ceny elektřiny a plynu či ohled na životní prostředí motivují stále více lidí k tomu, aby si pořídili energeticky úspornější bydlení. Na to reagovala i Česká spořitelna, která se rozhodla svým novým produktem „Hypotéka pro budoucnost“ podpořit lidi, kteří si staví dům v duchu udržitelnosti.
Jak podpořit TV kampaň v online prostředí? Zaměřte se na frekvenci
Může však být bumper, tedy nepřeskočitelná 6sekundová videoreklama, vhodným prostředkem k rozšíření dosahu televizní kampaně? A má vůbec smysl využít tento formát jako nástroj k budování povědomí o novém produktu?
Konopný Táta posílil svoji značku díky Seznam Native
Značka Konopný Táta otevřela téma širokého využití konopí jako byliny, včetně jeho významného léčebného potenciálu. Zpracování Seznam Nativu čtenáře nejen bavilo, ale také posílilo pozitivní vnímání klientových produktů a značky.
Zviditelněte svou značku pomocí obsahu díky Seznam Native
Cílem obsahové komunikační strategie bylo propojit brand klienta s unikátním obsahem, který atraktivní formou edukuje čtenáře o (ne)očekávatelných úskalích stavby domu. Úkolem Brand Liftu bylo následně změřit vliv obsahové komunikace na vnímání výrobce. U návrhu otázky jsme proto nešli klasickou cestou srovnání s konkurenčními výrobci, ale zaměřili jsme se na vnímání značky HELUZ právě z pohledu vybavení si reklamy. Více se dozvíte v případové studii.
Doměření vlivu kampaně na vnímání značky Seznam Brand Liftem
Cílem Seznam Brand Liftu bylo změřit vliv onlinové kampaně na vnímání značky Hyundai jakožto předního partnera české fotbalové reprezentace. Zajímalo nás srovnání s ostatními partnery české fotbalové reprezentace a s konkurenčními značkami aut, proto vznikly dva dotazníky. Zvolenou komunikací se podařilo významně posílit vnímání Hyundai jako hlavního partnera české fotbalové reprezentace. Přečtěte si celou případovou studii s kompletními výsledky včetně vyjádření klienta.