Případové studie RTB

Podívejte se, jak reklama na stránkách Seznamu pomohla v podnikání ostatním a co může přinést i vám.

Otestovali jsme sílu hyperlokačního cílení v RTB

To, že je v RTB možné cílit na konkrétní země, regiony nebo města, pro vás asi není velká novinka. Hyperlokační cílení jde ale ještě dál – umožní vám díky GPS souřadnicím oslovit uživatele, kteří se pohybují ve velmi malém předem vymezeném prostoru. Pojďte společně s námi zjistit, jak si vedly hyperlokačně zacílené kampaně našeho klienta COLMEX.

Jak jsme docílili toho, že lidé web značky procházeli téměř 5 minut? Kvalitní návštěvu zajistil Advertorial

Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.

Jak získat 21 % uživatelů navíc díky videu v obsahové síti?

Jak podpořit brand s využitím videoreklamy? To jsme otestovali během přelomu jara a léta, na který agentura Proficio naplánovala brand awareness kampaň pro klienta Niceboy®. A rádi se s vámi podělíme o to, jak kombinace reklamy na Facebooku, programatické reklamy a obsahu na YouTube zafungovala.

Dokáže nativní reklama zvýšit povědomí o značce?

Značka Soledum nabízí produkty, které pomáhají s léčbou nachlazení, rýmy a kašle. A úkolem agentury Fragile bylo její produkty prostřednictvím nativní reklamy představit co největšímu počtu lidí. V případové studii zjistíte, jakých výsledků se jí ve vysoce konkurenčním segmentu podařilo dosáhnout.

Jak jsme české ovoce a zeleninu z BILLY nabídli zákazníkům konkurence

Česká farma je privátní značka supermarketového řetězce Billa, která nabízí lokální zeleninu a ovoce. Úkolem agentury Pickerly bylo dostat české plodiny na stůl spotřebitelů. Jak se jí to podařilo?

Oslovte uživatele se Safari a Firefoxem. Jak na to?

Oslovit reklamou zákazníky, kteří využívají prohlížeč Google, je celkem hračka. Ale zacílit na uživatele s prohlížeči Safari nebo Firefox, to je už pěkný oříšek. Výzvy máme rádi, a tak jsme se do toho s klientem Deichmann pustili.

Jak optimalizovat CTR bez cookies?

Kampaň pro automobilku Volvo vznikla v rámci RTB výzvy Ukažte, co umíte bez cookies! Jejím cílem bylo oslovit relevantní publikum a přivést ho na web klienta. A to vše samozřejmě cookieless cestou. Mrkněte se, s jakým řešením přišly zástupkyně RTB týmu Xaxis.

Využití video formátů v RTB a následné znovuoslovení uživatele

V případové studii se dozvíte, jak lze v rámci RTB pracovat s video formáty. Mimo optimalizace
na míru zhlédnutí videa nám platformy umožňují vytvářet publika k následnému znovuoslovení. U klienta G21 Vitality jsme tuto možnost využili a díky kombinaci videa, bannerů a vhodně zvoleného cílení se nám podařilo na web přivést relevantní uživatele.

Zvýšení návštěvnosti díky zacíleného personalizovaného sdělení

Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu díky spolupráci týmů GroupM a Sauto.cz. To poskytlo svá cookies data s typy vyhledávaných vozů. Podle nich se pak vytvořilo množství kreativ. Kolik kreativ bylo potřeba, aby cílení správně zafungovalo? Nejen to, ale i další zajímavosti se dočtete v případové studii.

Cross Device

V dnešní době využívá každý hned několik zařízení. Na marketérech je, aby co nejefektivněji oslovili zákazníky napříč všemi zařízeními i kanály a poskytli jim konzistentní a ucelenou komunikaci. Cross device je technologie, která může komplexní přístup k marketingovým strategiím usnadnit. V této případové studii najdete srovnání výsledků výkonnostně zaměřené kampaně bez zapojení a se zapojením technologie cross device.

Kvalita návštěvy z B2B publik a vedlejší přínosy RTB kampaně

Pro klienta Arei reklamní předměty s.r.o. jsme realizovali kampaň, jejíž cílem bylo přivést na web relevantní uživatele z oblasti B2B. Ukázalo se, že naše cílení na B2B zde bylo velmi efektivní. Na kampaň jsme se poté koukali nejen pohledem výstupních metrik, ale sledovali jsme i její pozitivní vedlejší dopady na klientovu komunikaci.

RTB jako akviziční kanál na začátku konverzní trasy

Kampaň zaměřená na přivedení relevantních uživatelů na klientův web výrazně napomohla k zisku finálních objednávek. V RTB kampani jsme využívali publikum oslovených uživatelů z přímého nákupu. Díky tomu, i díky správnému zacílení a citlivé optimalizaci, se nám dařilo přivádět relevantní uživatele, se kterými se poté dále pracovalo v retargetingu.

Cílení reklamy na geografické lokality

V geograficky cílené kampani jsme otestovali několik přístupů k identifikaci rezidentů vybraných měst. Zvolené přístupy byly kombinovány s výdejem reklamy pouze v určitou hodinu. Díky tomu, že domény Seznamu patří mezi nejnavštěvovanější servery v České republice, se potenciální klienty dařilo oslovovat ve vybraných časových úsecích.

Efektivní akvizice B2B klienta

Případová studie ukazuje, jak lze pracovat s B2B kampaní a jaká jsou u ní specifika. Vedle cíleného oslovení relevantních publik jsme se soustředili na maximalizaci objemu uživatelů přivedených na web i na dosažení příznivé ceny za proklik.

Vliv otevřené aukce na výkon dlouhodobé kampaně

Tato případová studie stručně dokumentuje, jak se od roku 2019 výrazně navýšily investice klienta Obrazy v aukci, s.r.o. do Seznam RTB a jak se nám, díky zapojení OMP, dařilo jeho kampaně optimalizovat a především zlevňovat.

RTB jako platforma pro dotažení frekvence a storytelling

Případová studie ukazuje, jak lze vhodně kombinovat přímý nákup a RTB pro dosažení cílů klienta. RTB hrálo klíčovou roli v navazující komunikaci (storytellingu) a práci s frekvencí zásahu. Pokračovali jsme všemi typy komunikací včetně Seznam Nativu, kam se přiváděla část oslovených uživatelů, a v závěrečné fázi komunikace jsme čtenáře Seznam Native přiváděli na e-shop Alza.cz s limitovanou edicí promovaného produktu.

Cílení na bonitní klienty

Cílem dlouhodobé kampaně pro klienta Johann Malle Production s.r.o. je oslovovat zákazníky, kteří si ruční výrobu a prvotřídní materiály mohou dovolit. Případová studie ukazuje, kde se nám daří vhodného potencionálního zákazníka cíleně oslovovat.

Vizibilní nákup v otevřené aukci

Tento příklad vám ukáže, jak lze vhodně zkombinovat nákup ploch přes otevřenou aukci a privátní deal, a dodat tak velký zásah, který splňuje vysoké standardy vizibility.

Výkon dle inventory a dat

V kampaních pro klienta Fortuna jsme využili inventory i data různých publisherů a měli možnost srovnat inzertní prostor a data Seznamu s konkurencí. V případové studii zjistíte, jak tato srovnání dopadla.

Jak na konverze v RTB

Případová studie, která vznikla ve spolupráci s klientem ChytrýHonza.cz ukazuje, jak lze v průběhu času pracovat s kampaní. Jak ji optimalizovat pomocí vhodných kreativ, času a dalších pokročilých nastavení (omezení domén, bannerové rotátory apod.), které má RTB DSP k dispozici.

Vizibilní dealy

Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.