Druhá RTB výzva je tady: Oslňte promyšlenou Omnichannel strategií
Spojte síly všech kanálů a ukažte, jak umíte vytvořit kampaně, které napříč displayem, videem nebo třeba CTV a DOOH táhnou za jeden provaz. Čekáme na vaše Omnichannel kampaně – a odměníme ty z vás, kteří to zvládnou nejlépe.
Co budeme hodnotit?
Při vyhodnocení se zaměříme na výsledky jednotlivých kanálů a jejich přínos v rámci celku. Výhodou bude, když výsledky porovnáte s jednokanálovým přístupem, budete správně pracovat s daty a využijete RTG nebo storytelling. A samozřejmostí je zapojení Seznam RTB a využití jeho možností naplno.
Výstupem soutěže bude krátká případová studie, díky které můžete reprezentovat svou práci. Studii nám prosím zašlete na e-mail rtbvyzva@firma.seznam.cz, a to nejpozději do 14. listopadu 2025.
RTB výzva – Omnichannel
"*" indicates required fields
Vyhlášení vítězů
Nejpozději 28. listopadu 2025 vyhlásíme jednoho vítěze RTB výzvy, který se může těšit na skvělé ceny. Jeho případovou studii navíc zveřejníme na našem Sblogu. Doporučujeme přečíst kompletní pravidla výzvy.