Výherci
Vítězové jednotlivých kategorií za Q3 2024:
Největší zvýšení poměru 1st party dat ku 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu
RTB výzvu vyhrál: Jindřich Jiráček z agentury OMG
Největší % podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na webech Seznam.cz
RTB výzvu vyhrál: Jindřich Jiráček z agentury OMG
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/11/omg-prinasi-revolucni-cookieless-reseni-pro-digitalni-inzerci-a-to-si-zaslouzi-potlesk-i-vitezstvi-v-seznamacke-soutezi/
Vítězové jednotlivých kategorií za Q2 2024:
Největší zvýšení poměru 1st party dat ku 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu
RTB výzvu vyhráli: Kryštof Klíma a Nikola Písaříková z agentury Group M
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/08/na-google-necekame-hledame-si-vlastni-cestu-a-testujeme-nove-pristupy-prozradili-specialiste-z-groupm-nexus/
Největší % podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na webech Seznam.cz
RTB výzvu vyhrál: Martin Palounek z agentury Publicis
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/08/jaka-je-vize-budoucnosti-digitalniho-marketingu-bez-cookies-z-pohledu-agentury-publicis-groupe/
Vítězové jednotlivých kategorií za Q1 2024:
Největší zvýšení poměru 1st party dat ku 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu
RTB výzvu vyhráli: Kryštof Klíma z agentury Group M
Největší % podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na webech Seznam.cz
RTB výzvu vyhráli: Kryštof Klíma z agentury Group M
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/05/jak-se-v-groupm-nexus-pripravuji-na-konec-ery-cookies-tretich-stran/
Vítězové jednotlivých kategorií za Q4 2023:
Největší zvýšení poměru 1st party dat ku 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu
RTB výzvu vyhráli: Václav Sliž z agentury Advisio
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/01/dokaze-nativni-reklama-zvysit-povedomi-o-znacce
Největší % podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na webech Seznam.cz
RTB výzvu vyhráli: Anna Bláhová a Zuzana Chalupová z agentury KOFEIN
Rozhovor s vítězem: https://blog.seznam.cz/2024/03/trh-na-cookieless-dobu-neni-pripraveny-rikaji-ppc-specialistky-z-agentury-kofein/