Kdo jsou milovníci lifestylu?
Skupinu se zájmem o životní styl a módu tvoří muži i ženy zhruba ve stejném poměru. Jsou charakterističtí tím, že pečují o svůj vzhled i zdraví, což dokládají nákupy za kvalitní potraviny. Zajímají se také o vaření a zdravé stravování. Častěji navštěvují lékaře, zejména služby kosmetického rázu, jako je dentální hygiena nebo plastická chirurgie.
Tato skupina lidí mimo jiné výrazně inklinuje ke kulturnímu životu. Můžeme u nich proto pozorovat vztah mezi módou a možností předvést své fashion kousky na veřejnosti. Uživatelé si zároveň drží přehled o aktuálním dění ve světě, zejména v oblasti printu. Nakupují lifestylové časopisy a sledují dění okolo sebe (především z bulvárních plátků). Kromě toho rádi cestují, což dokazují data ze služeb sdílené ekonomiky – Booking, Airbnb.
Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 1 milion uživatelů.
Publika v DMP, která tvoří danou oblast:
- Analýza chování uživatelů se zájmem o módu
- Zájem o koupi módních doplňků: rozdělení na pánské, dámské a dětské
- Vertikála lifestyle: dlouhodobý a frekventovaný zájem o módní weby
- Pořady o módě: publikum konzumující videoobsah módních pořadů na portálu Televizeseznam.cz
- Bulvár: 53 %
- Zahraniční nemovitosti: 50 %
- Časopisy: 46 %
- Vaření a recepty: 44 %
- Lékařská péče: 40 %
- Seznamky: 37 %
- Potraviny: 35 %
- Filmy: 33 %
- Prodejce módních značek
- Prodejce šperků
- Prodejce předplacených prémiových služeb
- Prodejce potravin zdravého stravování – bio produktů
- Trendových produktů
- Kulturních akcí