Zájmy nadšenců o bydlení
Skupinu tvoří muži i ženy zhruba ve stejném poměru, kteří jsou ve věku od 18 do 29 let. Oblasti, o které se vedle bydlení zajímají, jsou především Zprávy a Ekonomické a finanční zpravodajství.
Kombinace těchto zájmů značí, že mají široký přehled o aktuálním dění z domova i ze zahraničí, ale také ze světa podnikání a ekonomiky. Kromě toho se rádi informují i z dalších médií, jako je bulvár a časopisy. U časopisů bude převažovat tématika bydlení. Souběžně s výše zmíněnými tématy se zajímají i o nemovitosti v zahraničí.
Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 5 milionů uživatelů.
Publika v DMP, která tvoří danou oblast:
- Analýza chování uživatelů se zájmem o bydlení: zaměřené na pořizování různých typů nemovitostí, způsoby jejich financování a další služby spojené s bydlením
- Nákupní úmysly v oblasti bydlení: týkají se domácích spotřebičů, vybavení do domácností a služeb spojených s bydlením
- Vertikála: dlouhodobý a frekventovaný zájem o weby s tématikou bydlení a vybavení domácnosti
- Pořady o bydlení a domácnosti: uživatelé sledující pořady o bydlení a domácnosti na TV Seznam
- Zprávy zájem: 65 %
- Zahraniční nemovitosti: 60 %
- Věk 18–39 let: 50 %
- Muži: 50 %
- Ženy: 40 %
- Bulvár zájem: 40 %
- Ekonomické a finanční zpravodajství: 40 %
- Časopisy: 40 %
- Produktů pro domy a bydlení
- Elektro spotřebičů
- Finančních služeb
- Internetových služeb
- Pojišťovacích služeb
- Produktů pro stavebnictví
- Energetických služeb