Jak cílit v B2B sféře
Cílovou skupinu tvoří z větší části muži, kteří jsou ve věku od 40 let výše. Projevují zájem o aktuální informace z finančního dění, což odhadujeme na základě čtení denního tisku či sledování zpráv.
V tomto segmentu se výrazně překrývá zájem o témata z oblasti zahraničních nemovitostí, což by mohlo vypovídat o možných investicích nebo dlouhodobějším pobytu v zahraničí, které vyžaduje pronájem nemovitosti. Tato skupina osob s největší pravděpodobností vlastní auto, o které se velmi dobře stará.
Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 2 miliony uživatelů.
Publika v DMP, která tvoří danou oblast:
- Email Profi: cookies uživatelů registrovaných v naší Klientské zóně
- Podnikání: behaviorální segment tvořený dlouhodobým zájmem o podnikání
- Podnikatelé business vertikála: častá návštěvnost partnerských webů tematicky zaměřených na podnikání
- Drobný podnikatel: častá návštěvnost webů pro začínající podnikatele jako dotace či legislativa
- Profily Firmy.cz: cookies uživatelů registrovaaných ve službě Firmy.cz
- Pořady o byznysu: cookies, které pravidelně sledují pořady na Televizi Seznam stematikou zaměřenou na podnikání a byznys
- Zprávy: 64 %
- Ekonomické a finanční zpravodajství: 62 %
- Muži: 50 %
- Zahraniční nemovitosti: 46 %
- Bulvár: 40 %
- Časopisy: 40 %
- Motoristické sporty: 35 %
- Lékařská péče: 33 %
- Investičních produktů
- Auto-moto produktů
- Produkty doplňků stravy a lékařské péče
- Dražších dovolených
- Produktů vyžadující určitou míru intelektu