Zájmy a preference z auto-moto
O auta a motocykly se nejčastěji zajímají muži. Kromě toho se také zajímají o Zprávy a Ekonomické a finanční zpravodajství. Zájem o kombinaci těchto oblastí značí, že mají široké povědomí nejen o aktuálním dění, ale i dění ze světa ekonomiky a podnikání.
Zájem se projevuje i u dalších druhů médií jako třeba bulvár nebo časopisy. V případě časopisů preferují právě auto-moto magazíny. Velký zájem se objevuje i v oblastech „Hokej“ a „Sázkové kanceláře“, což poukazuje, že cílová skupina mužů má ráda sport.
Pomocí cílené reklamy můžeme oslovit až 6 milionů uživatelů.
Publika v DMP, která tvoří danou oblast:
- Analýza chování uživatelů z oblasti auto-moto: rozdělené podle zaměření na jednotlivé typy automobilů, např. rodinná auta, sportovní vozy, city cars, kamiony, motocykly, SUV, elektromobily
- Nákupní úmysly v oblasti auto-moto: týká se automobilů rozdělených podle typu a značek, auto-moto služeb, náhradních dílů a autodoplňků
- Vertikála auto-moto: dlouhodobý a frekventovaný zájem o auto-moto weby
- Auto-moto pořady: uživatelé sledující motoristické pořady na TV Seznam
- Muži: 60 %
- Zprávy: 60 %
- Ekonomické a finanční zpravodajství: 40 %
- Časopisy: 40 %
- Bulvár: 40 %
- Hokej: 35 %
- Sázkové kanceláře: 30 %
- Auto-moto produktů
- Auto-moto služeb
- Finančních služeb
- Pojišťovacích služeb