Jak v DSP nastavit aktivitu (Line Item) s privátním dealem

Založte novou RTB Line Item v těchto krocích:

  1. Pojmenování
  2. Nastavení stavu (aktivní × zapauzovaná)
  3. Nastavení časového období
  4. Nastavení rozpočtu a čerpání rozpočtu
    • Pro potřeby následné optimalizace je vhodné Line Item nastavit její vlastní rozpočet
  5. Nastavení bidu
    • CPM bid je potřeba nastavit dostatečně vysoký, aby pokryl samotnou cenu dealu, poplatek za technologii, případně příplatek za překročení datové velikosti kreativy a příplatek na CPM za využívání datových segmentů.
  6. Nastavení frekvence
  7. Výběr AdExchange (Seznam využívá Xandr a PubMatic)
    • Je nutné odškrtnout defaultně vybrané AdExchnages a ve vyhledávacím okně vyhledat Seznam (pro bannery a video) nebo PubMatic (pro branding).
  8. Přidání privátních dealů (viz kapitola níže)
  9. Připojení kreativ

Kroky 1–6 a 9 jsou shodné pro nastavení jakékoli Line Item. Nastavení Line Item s privátním dealem se liší jen v bodě 7–8.