Akceptování privátního dealu v DSP Adform, Xandr a DV360

Adform DSP

Seznam má s Adformem přímou integraci, tudíž nemusíte deal vytvářet, deal do systému automaticky pošleme.

Deal můžete použít jedním ze dvou způsobů:

První možností je přijmutí privátního dealu prostřednictvím Deal managementu ve vašem DSP. Do vyhledávacího okna zkopírujte deal ID zaslané konzultantem a v rozhraní deal akceptujte. Deal se zobrazí v nastavení Line Item po rozkliknutí Seznam AdExchange. Výhodou je, že se do Line Item propíše cena a název nastavené publisherem.

Druhou možností je vynechání Deal managementu. Při zakládání nové Line Item v sekci Inventory klasicky odstraníte všechny předem zaškrtnuté AdExchanges, vyberete si jen Seznam nebo PubMatic (dle SSP, ve kterém je deal vytvořen, což vám prozradí konzultant) a pomocí znaménka „+” zadáte deal ID, které vám poslal Seznam konzultant.

Deal vytvořený v SSP Pubmatic je vždy ve formátu PM-ABCD1234. Deal vytvořený v Xandr SSP má formát 123456.

Doporučujeme využívat pouze jeden způsob a nekombinovat je dohromady. Pokud deal přijmete v Deal managementu, při zakládání Line Item v sekci Inventory pak nemůžete deal přidat přes znaménko plus.

Xandr DSP

Používáte-li pro své kampaně DSP Xandr (bývalý AppNexus), dealy ze Xandr SSP nemusíte vytvářet ani přijímat. Automaticky se po vytvoření do vašeho Xandr DSP propíší.

Při zakládání nové Line Item v sekci Basic set up zvolte možnost nákupu skrze dealy. Následně v sekci Targeting vyberte konkrétní privátní dealy, které pro vybranou Line Item chcete využít. Dealy lze nalézt pomocí vyhledávacího okénka dle pojmenování nebo deal ID, zaslaného Seznam konzultantem.

DV360

V DSP DV360 je potřeba privátní dealy „vytvořit” přes záložku My Inventory – New Deal. Zadejte jméno dealu, vložte ID, vyberte Exchange a nastavte price floor. Pro všechny typy dealů využijte možnost přidání dealu přes „New Non-Guaranteed Inventory”. I když jde o privátní dealy, je potřeba si uvědomit, že se nejedná o garantovaný nákup zobrazení. Proto non-guaranteed inventory.

Pokud využíváte fixed price dealy, zvolte CPM fixed a zadejte částku navýšenou o poplatek za využívání DV360 platformy.

Jestliže využíváte ask price dealy, zvolte CPM floor a zadejte částku, kterou vám spolu s dealem zaslal váš Seznam konzultant.